Diğer işletmelerin tutumundan farklı olarak, her yıl ön tarafta sezlog satın almayan vatandaşlar için yer ayırdığını bildiğimiz Hasret Büfe İsletmecisinin, bu yıl bütün alanı çevirdiğini görünce ; "Neler oluyor? Hasret Büfe el mi değiştirdi, yoksa anlayış mı değişti?" Diye Sayın Orhan Direk Bey'e sorduk.
N.A :- Orhan Bey, bu yıl kiraladığınız alanı bant içine almışsınız, neden böyle bir uygulamaya gerek duydunuz?
O.D.- Bu yıl geceleri kumsallarda çok fazla vakit geçiriliyor, aşağıdan içeriye kaçak girişler oluyor ve bunu önleyemiyoruz. Etrafı pislik içinde bırakıp, gidiyorlar. Sabahları plajı çöp içinde buluyoruz. Önlem olarak böyle bir çare bulduk.
N.A - Ama bulduğunuz bu yöntem, normal vatandaşın sizin bulunduğunuz alandan plaja ulaşmasına engel teşkil etmez mi?
O.D - Vatandaşın kıyıya oturmasına, şemsiyesini koymasına karışmıyoruz. Bizim için, alanımıza giren kişilerin, diğer insanları rahatsız edecek davranışlarda bulunmaması önemlidir. Sonuçta aile plajı işletiyoruz. Misafirlerimizin rahatsız edilmesini istemeyiz. Çünkü onlar burayı güvenli buldukları için tercih ediyorlar.
Akçakoca'da V.İ.P hizmet veren Hasret Büfe'nin kıyı kanunu yönetmeliğine Uygun olarak kamuya açık alanı kapatmadığını okuyuculara duyururken, diğer işletmeleri de bu konuda uyarmaya devam edeceğiz.
Yorumlar
Yorum Gönder